نــــور الـــقـــران
***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !! ***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !!  613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !! ***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !!  829894
ادارة المنتدي ***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !! ***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !!  103798
نــــور الـــقـــران
***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !! ***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !!  613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !! ***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !!  829894
ادارة المنتدي ***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !! ***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !!  103798
نــــور الـــقـــران
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نـــور الـــقـــرأن يـــرحـــب بـــكـــل مـــســـلـــمـــ ومـــســـلـــمـــة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء
Awesome Blue 
Sharp Pointer

*** انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !! *** انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !!

كاتب الموضوعرسالة
rambo
عضو جديد
عضو جديد
rambo

:MMS: : سبحان الله
كلمتك للاعضاء : حٍّيَآكَمً آللهٍَ فْيَ آلمنتدى
ذكر عدد المساهمات : 6

***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !! ***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !!  Empty
مُساهمةموضوع: *** انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !! *** انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !!    ***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !! ***  انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !!  I_icon_minitimeالخميس فبراير 17, 2011 9:04 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اولا كان نفسى اكتب موضوع يكون من جوايه انا يمكن لقيته بس مكنتش عارفه اكتب ايه ياريت تفهمو قصدى انا هحاول انى اوضحلكم اللى انا عايزاه
كل واحد فينا بيبقى عايش حياته عادى وبيجى وقت عليه انه يوعد وعد والوعد دين لازم نسده الوعد مش لازم يكون للحبيب ممكن اصحابك اخواتك اهلك اى شخص بتعزه او اى شخص طلب منك حاجه ولازم كنت توعده انك هتنفذ..... وفجاه مش بتبقى قد الوعد ومش قادر تنفذه ممكن يكون لو نفذته هتحل مشاكل وممكن العكس وانت مش عايز بس ساعات فى ناس بتبقى قادرة لكن الضعف اللى جواه اقوى وممكن عدم تنفيذ الوعد يقتل قلوب من غير ما نحس ياترى كل واحد فينا قد وعده مع اللى حوليه الكلام اللى بقوله عن تجربه
وعلى فكرة اصعب وعد فى الدنيا هو الوعد فى الحب بيبقى صعاب لو متنفذش

وسؤالى للشباب بالأخص لان البنات معظمهم مش كلهم لما بيوعدو بينفذه وانا وحدة منهم وعدت ونفذت

اتمنى انكم تكونو فهمتونى

واتمنى المشاركه والحوار الدائم المفتوح

*** انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !! *** انا وعدت ولازم انفذ .. هينفذ !!
صفحة 1 من اصل 1